Compania Apa Braşov S.A. îşi desfăşoară activitatea în municipiul Braşov şi în alte 14 localităţi asigurând servicii de alimentare cu apă şi de canalizare pentru o populaţie de peste 350.000 de locuitori. La acestea urmează să se adauge încă alte 2 localităţi. În condiţiile evoluţiei rapide a societăţii, a creşterii standardelor clienţilor, Compania Apa Braşov a stabilit ca obiectiv necesitatea adaptării la schimbările continue  în activitatea de relaţionare cu consumatorii. Din anul 2007, Departamentul Relaţii Clienţi s-a reorganizat şi a fost înfiinţat un centru unic de apeluri. Datorită bunei funcţonări a acestuia, se poate vorbi despre economisirea timpului clienţilor şi despre rezolvarea tuturor problemelor legate de furnizarea/prestarea serviciului de alimentare cu apă şi canalizare doar cu un simplu apel telefonic. Serviciul Call Center prin numărul de telefon 0268/926 este apelabil 24 de ore din 24 şi asigură furnizarea de informaţii referitoare la : factură şi modalitatea de calcul a acesteia, tarife, contracte şi obţinerea avizelor. De asemenea, orice client poate transmite indexul în urma autocitirii contorului, date despre consum, date despre contor şi mai poate primi  informaţii cu privire la lucrările programate şi avariile din reţeaua publică de alimentare cu apă şi canalizare, desfundări/vidanjări canalizare, pentru care echipele de tehnicieni se vor deplasa în teren în vederea remedierii defecţiunilor. În cazul apariţiei unor probleme în legătură cu serviciile furnizate de către Compania Apa Braşov S.A., puteţi iniţia o solicitare sau o reclamaţie, puteţi semnala o defecţiune tehnică sau puteţi primi sfaturi practice privind probleme legate de alimentarea cu apă şi canalizare. Clienţii Companiei Apa mai trebuie să ştie că în curând se va lansa facilitatea de comunicare cu clienţii  prin SMS. Dacă doresc sa primească informaţii utile în timp real clienţii pot fi contactaţi prin SMS, condiţia fiind de a transmite datele de contact actualizate.