Sari la conținut
compania-apa-campanie-de-contorizare-individuala

Reprezentanţii asociaţilor de proprietari din Braşov se plâng tot mai des că există mari diferenţe între consumul de apă al ceasurilor individuale şi cel arătat de apometrele de branşament. Pentru a remedia această problemă, Compania Apa va demara o campanie prin care asigură braşovenilor o informare corectă şi completă cu privire la modul de înregistrare a consumului de apă. Mai exact, la biroul de relaţii cu publicul al Companiei Apa va fi amplasat un stand pe care vor fi montate două tipuri de contoare. Prin această acţiune se încurajează şi contorizarea individuală a braşovenilor care stau la bloc.

  • Se vrea eliminarea suspiciunilor

„Pe acest stand vor fi și informații scrise cu privire la problemele de pierderi. Apometrul are o anumită clasă de precizie, iar ceasul de branșament are o altă clasă, mult mai mare, astfel că, de cele mai multe ori, dacă robinetul din casă este lăsat să curgă ușor, apometrul din locuință nu înregistrează, dar cel de branșament înregistrează fiecare picătură, iar așa apar diferențe. Prin prezentarea modalităţii de înregistrare a consumului noilor apometre vrem să eliminăm orice suspiciune”, a precizat Adrian Gabor, vicepreşedintele Consiliului Judeţean Braşov. În perioada următoare, Compania Apa va efectua un proiect pilot de contorizare a două blocuri, de patru, respectiv zece etaje. Costurile de contorizare individuală vor fi suportate în totalitate de proprietari.

Comentarii

Ultimă oră