Sari la conținut
clinicco-va-lua-tensiunea-clientilor-metro

Spitalul de Cardiologie Clinicco Brasov în parteneriat cu Metro Cash&Carry Brașov organizează campania „Împreuna, mai aproape de inima ta”, un demers în sprijinul prevenției, protecșiei și sănătății inimii. Actiunea se derulează în perioada 4 mai 2015 (Ziua Națională a Inimii) – 29 septembrie 2015 (Ziua Mondială a Inimii), în magazinele Metro din Brașov, scrie bizbrasov.ro.
    Campania este dedicată informării cetățenilor cu privire la prevenția bolilor cardiovasculare, protecția și sănătatea inimii, prin oferirea de informații speciale la rafturile de produse din magazinul Metro Brașov 2, organizarea de workshopuri pe teme de sănătatea inimii, stil de viață sănătos, prevenție, protecție, factori de risc, precum șI prin măsurarea gratuită a tensiunii arteriale și recomandări în fiecare zi de joi, între orele 10:00- 13:00, la standul special amenajat din cadrul magazinelor Metro Brașov 1 și 2.

Comentarii

Ultimă oră