Sari la conținut

Cetăţile medievale din Braşov sunt promovate în staţiile de metrou şi autobuz

De mai bine de o lună bucureştenii care aşteaptă metroul sau autobuzul pot asista şi la o lecţie de istorie medievală despre cetăţile fortificate din judeţul Braşov graţie unei campanii de promovare outdoor.

Campania „Braşov – Călătorie prin istorie” realizată de TomTouch, divizia interactivă a companiei CS Vision,  a fost demarată la 15 august şi vizează promovarea în scop turistic a 6 fortificaţii medievale din Braşov: cetăţile medievale Făgăraş, Rupea, Feldioara şi bisericile fortificate Prejmer, Harman şi Viscri. În Bucureşti, TomTouch a ales pentru derularea campaniei două staţii de autobuz  (zona Unirii) şi trei staţii de metrou (Victoriei, Romană, Unirii).

Firma a montat astfel de ecrane interactive şi în trei staţii de autobuz din Braşov (Gemenii -Orizont, Lungă- Bisericii Române, Gară-Rapid).


Cum funcţionează?

Pe un ecran interactiv, ruleaza în partea de jos un slideshow cu scurte prezentări ale obiectivelor turistice, iar în partea de sus un material video cu cetăţile. Utilizatorii intră apoi într-o bibliotecă virtuală, fiecare cetate având propria carte care se deschide, ce poate fi răsfoită, conţinând poveşti ale cetăţilor, fotografii şi materiale video.

Campania „Braşov- Călătorie prin istorie” va ţine până pe 15 octombrie, însă va fi reluată şi anul viitor. Zilnic aceaste panouri sunt accesate de 1500 de persoane. Se aşteaptă ca până la finalul campaniei să se înregistreze 75 000 de persoane. Site-ul dedicat acestui proiect este CetatileBrasovului.ro

Comentarii

Ultimă oră