La Apollo Beauty salon, braşovenii vor beneficia de o gamă variată de servicii, destinate tuturor vizitatorilor Coresi Shopping Resort: coafor, frizerie, cosmetică, manichiură/pedichiură/unghii tehnice, masaj şi remodelare corporală, toate realizate de cei mai buni specialişti cu produse de foarte bună calitate.
Dacă eşti profesionist, pozitiv şi nonconformist e timpul să faci un pas înainte şi să alegi să faci şi tu parte din echipa Apollo Beauty Salon, care caută:
● Hair stylisti
● Frizeri
● Manichiuriste
● Cosmeticiene
● Maseuze
● Recepţionere
CV-urile pot fi trimise prin e-mail la office@up-mobile.ro
Relaţii la telefon: 0786 168 038
cRISTI
14 Noi 2015
Munteanu George
30 Iul 2018
Bineinteles ca am refuzat, cum era si normal, pentru ca facusem programare la George cu o zi inainte si la ora 16 nu la 16:40. Deja asteptasem 50 de minute dupa ora la care fusesem programat si acum ar fi urmat pe langa timpul pierdut deja, sa ma tunda si alt frizer nu cel cu care facusem programarea cu o zi inainte. Ca sa evit un scandal acolo mi-am spus scurt parerea si m-am asezat pe scaun sa scriu un review macar, in timpul pierdut degeaba din cauza incompetentei angajatilor vostrii. In timp ce scriam \"personajul\" de linga mine (tatal copilului) a inceput sa fie agresiv verbal, sa ma injure, spunandu-mi cum imi permit sa incerc sa le fac rau angajatilor. Ca sa nu fac scandal acolo, mai ales avand in vedere ca “personajul” era cu copilul, am ales sa impartasesc cu alti clienti sau potentiali clienti de-ai vostrii ce se intampla in saloanele voastre. E clar ca George a sarit peste o programare preferential, pentru ca se cunostea cu tatal baiatului, alfel nu vad cum tatal baiatului ar fi putut reactiona asa la incercarea mea de a pune un review de pe telefonul meu (si-a batut el capul sa stea sa se uite din spate ce fac eu pe telefon). E clar ca sunteti extrem de prost organizati, e clar ca programarile nu isi au sens si nu cred ca nimeni in Brasov care pune un pic de valoare pe timpul lor o sa decida sa treaca prin asa ceva. Sau daca o fac, macar sa o faca in cunostinta de cauza. Pe deasupra, la mine fiecare minut conta astazi, pentru ca la 21 plec din tara si intre timp trebuie sa ajung si la aeroport. Asa ca eu astazi, m-am ales cu niste timp pierdut, netuns, si cu o experienta proasta si voi ca salon, pe scurt, din cauza incompetentei, tratamentelor preferentiale nebazate pe programari si lipsei de orice organizare a angajatilor vostri ati pierdut 4 clienti care se tundeau regulat acolo.
Sa nu mai vorbim de cei care o sa aleaga dupa ce citesc asta sa nu se riste sa piarda timp degeaba.
Nume
Comentariu