Sari la conținut

Dacă vrem să atragem turişti trebuie să ne punem la punct cu infrastructura şi serviciile hoteliere. Ştim acest lucru, rămâne doar să îl şi punem în aplicare. Între timp apar statistici care nu fac decât să ne arate discrepanţa dintre situaţia de la noi şi cea din alte state. De pildă un studiu recent citat de Gândul arată că aeroporturile româneşti au două probleme majore: stau prost la capitolul servicii şi nu sunt conectate la infrastructura rutieră. În afară de Otopeni şi de Suceava, niciun alt aeroport dintre cele nouă analizate nu pune la dispoziţia clienţilor curse către oraş, călătorii având la dispoziţie doar autobuzele şi taxiurile. În concluzie numai aeroportul Henri Coandă Otopeni are conexiune feroviară, cu Gara de Nord, care lasă şi ea de dorit. Trenul merge foarte încet şi nici nu te lasă chiar la aeroport, fiind necesar un transfer cu autocarul. Cel mai facil acces este către aeroportul Otopeni, iar cel mai greoi către cele din Sibiu şi Arad, chiar dacă acestea sunt situate la mai puţin de cinci kilometri de oraşele respective. Nici la capitolul "servicii" nu stăm mai bine. Singurul aeroport din România unde sunt disponibile toate serviciile este cel din Târgu Mureş, care are servicii de rent-a-car, agenţie de turism, punct de informaţii, schimb valutar şi farmacie. La Otopeni nu există nicio agenţie de turism, la Băneasa lipseşte farmacia, iar la Suceava nu este casă de schimb valutar.

Comentarii

Ultimă oră