Grupul german Adidas intenţionează să revoluţioneze modalitatea de fabricaţie pentru a accelera producţia de echipamente sportive şi a permite clienţilor să personalizeze şi mai mult articolele, totul în ideea de a-şi creşte vânzările şi profitul în următorii cinci ani, transmite Reuters. Adidas, al doilea producător mondial de echipamente sportive după Nike, a precizat joi că testează o serie de linii automate de producţie care îi vor permite să transfere o parte din activitatea de producţie din Asia mai aproape de consumatori şi magazine, unde clienţii vor putea să-şi personalizeze bunurile, scrie Agerpres. 'Vom aduce producţia înapoi în Europa. Vom aduce producţia mai aproape de locul unde sunt pieţele principale', a declarat directorul general de la Adidas, Herbert Hainer, precizând că perioada actuală de şase săptămâni cât durează să transporţi bunuri din Asia în Europa este prea mare.

Adidas se aşteaptă ca până în 2020 vânzările sale să crească cu 50% până la 22 de miliarde de euro, comparativ cu 14,8 miliarde de euro în 2014, urmând ca profitul net să crească cu 15% pe an, în medie, faţă de o creştere de 7-10% pe care o aşteaptă pentru 2015.