La Brașov a fost înființat primul dispecerat național destinat intervenţiei rapide pentru rezolvarea problemelor legate de reţeaua de iluminat public. Acesta aparține firmei Flash Lighting Services care operează serviciul de iluminat public în municipiu și care preia pe lângă sesizările din municipiul Brașov și pe cele din Alba Iulia,  Botoşani, Buzău, Călăraşi, Constanţa, Craiova, Iaşi, Săcele şi Tulcea, localităţi deservite prin contracte de gestiune de către societate, scrie bizbrasov.ro.
    Brașovenii care au de reclamat deficiențe în funcționarea rețelei de iluminat public pot apela numărul de telefon 0751- LUMINA (0751 – 586.462). „Apelurile sunt preluate de dispecerul operativ, care va acţiona rapid în informarea echipelor desemnate din fiecare oraş în parte pentru remedierea rapidă a problemelor din teren, conform contractelor încheiate cu fiecare autoritate contractantă în parte. Mai mult, dispecerul operativ informează cetăţeanul ce face sesizarea asupra manierei în care a fost rezolvată situaţia indicată. Accesul la serviciile oferite de Dispecerat poate fi şi prin intermediul aplicaţiei web, dar şi pe adresa de e-mail dispeceratfls@gmail.com. Operatorul de telefonie va transmite, totodată, informări către toate structurile implicate: Primărie şi furnizorii de utilităţi de interes public”, a precizat Dan Vătăjelu, directorul Flash Lighting.