Anul trecut, prin sistem de alarmare în Brașov nu a fost anunţată nici o situaţie gravă

    Cele 42 de butoane de panică din Braşov, la care oamenii ar trebui să semnaleze o situaţie gravă (furt, atac, incendiu, etc) nu au fost folosite niciodată anul trecut în situaţii de criză, susţin reprezentanţii municipalităţii braşovene.

    Mai exact, potrivit purtătorului de cuvânt al Primăriei Braşov, Sorin Toarcea, în 2019, prin acest sistem au fost înregistrate 779 de apeluri, iar toate au fost catalogate ca neavând legătură cu scopul pentru care aceste butoane au fost montate. Aceste butoane au fost montate în anul 2015, în puncte „sensibile ale oraşului”, cum este cazul unor parcuri, a zonei centrale, a unor staţii RATBV sau a Gării CFR.

    Ce au reclamat braşovenii în 2019

     Tot anul trecut, la Dispeceratul Tehnic al Primăriei, în tot anul 2019 au fost 19.551 de apeluri, cele mai multe dintre ele, respectiv 15.972, având ca obiect solicitarea de informaţii. În restul situaţiilor au fost sesizate avarii la reţelele de utilităţi, probleme în ceea ce priveşte serviciul de salubrizare, incidente în zone verzi sau legate de mobilierul urban, semnalizare rutieră, gropi în asfalt, sau defecţiuni ale iluminatului public.